اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری
مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری ردتک خود ثبت نماید. (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.)
– در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنشهای مالی در خصوص عودت وجه خریدهای انجام شده از ردتک، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیتهای قانونی در این خصوص را میپذیرد.
– در صورتی که سفارشی نیازمند عودت وجه باشد و بین شماره کارت مورد استفاده جهت واریز وجه سفارش و شماره کارت اعلام شده از سوی مشتری جهت عودت وجه، مغایرتی وجود داشته باشد، ردتک مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به شماره کارت اول واریز خواهد نمود.
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
1- پس از دریافت کالای مرجوع شده، کارشناسان خدمات پس از فروش ردتک ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند.
2- علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین موجود، درخواست مرجوعی تایید یا رد میشود.
3- پس از بررسی و در صورت تایید ایراد مطرح شده در خصوص کالا ، ادامۀ مراحل در بخش خدمات ردتک طی میشود و در صورتی که ایراد مطرح شده توسط مشتری به تایید کارشناسان ردتک نرسد، کالا برای مشتری بازگردانده میشود.
4- در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مذبور برای خریدار بازمیگردد، ردتک در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی را نمیپذیرد.
روش های ثبت سفارش در ردتک
1- ثبت سفارش از طریق وب سایت و پرداخت اینترنتی سفارش
2- ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش
3- ثبت سفارش از طریق تلگرامهای واحد فروش
شرایط بازگرداندن کالا
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول به همراه تمامی متعلقات همراه تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آنها جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه کلیهی متعلقات همراه به ردتک بازگردانده شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبهی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنهی کالا و قطعات تزیینی) که در اثر استفادهی نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفادهی نادرست پس از تحویل کالا شامل مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) میشود.
قوانین و مقررات مجموعه ردتک
قوانین بیعانه:
برای ثبت بیعانه و حفظ کالا نزد شرکت تا تاریخ مشخص، به طوری که قیمت برای مشتری تغییر نکند، مشتری موظف است حداقل ۱۵٪ مبلغ کالا را به عنوان بیعانه به شرکت واریز کند.
کالا فقط تا مدت زمان تعیین شده (حداکثر یک ماه) نزد شرکت محفوظ میماند. پس از این مدت، کالا به مشتری تعلق میگیرد و بیعانه به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست، زیرا شرکت متحمل ضررهای مالی شده است.
بیعانه پرداخت شده به هیچ عنوان قابل استرداد نیست، زیرا شرکت برای اسمبل و نصب هر سیستم مبلغ ۳ میلیون تومان به نیروهای خود پرداخت میکند.
پس از دریافت بیعانه، قطعات اکبند از کارتن خارج و پلمپ شده و اسمبل میشوند؛ به همین دلیل بیعانه قابل بازگشت نیست.
با توجه به نوسانات بازار، شرکت موظف است بلافاصله پس از فروش کالا، جایگزین آن را تهیه کند، بنابراین بیعانه قابل عودت نیست.
ممکن است کالای شما در مجموعه موجود نباشد و مجموعه برای شما کالای جدیدی خریداری کرده باشد؛ بنابراین بیعانه قابل بازگشت نیست.
زمان ارسال و هزینه ارسال:
هزینه ارسال کلیه محصولات بر عهده خریدار است.
زمان ارسال کالا بین ۱۰ روز تا یک ماه کاری میباشد.
وضعیت کالاها در فروشگاه ردتک:
تمامی سیستمهای زیر ۵۰ میلیون تومان دارای قطعات استوک اروپایی در حد اک هستند و کارتن ندارند.
هرگونه ادعای خلاف این موضوع باطل است.
شرایط بازگشت و گارانتی:
کالاهای فروخته شده به هیچ عنوان قابل بازگشت و مرجوع نیستند؛ لذا در خرید خود دقت کنید.
تنها در صورتی که کالا دارای گارانتی یا مهلت تست باشد و برچسب گارانتی شرکت ردتک مخدوش نشده باشد، امکان تعویض وجود دارد.
در صورتی که مشتری فیلم رضایت خود را ظرف ۴۸ ساعت پس از تحویل کالا ارسال نکند، گارانتی کالا باطل خواهد شد و کالا شامل مهلت تست یا گارانتی نخواهد بود.
قیمتها و اعتراضات:
قیمت تمام کالاها توافقی بوده و به دلیل زحمات اسمبل، ارسال و نیروی انسانی که صرف میشود، مشتری پس از خرید حق هیچگونه اعتراضی نسبت به قیمت ندارد.
برچسب پلمپ و مسئولیت شرکت:
کلیه کالاهای شرکت ردتک دارای برچسب پلمپ و گارانتی میباشند.
در صورت مخدوش شدن یا نبود برچسب پلمپ، کالا متعلق به شرکت ردتک نیست و شرکت مسئولیتی در قبال آن ندارد.
در صورت دریافت کالایی فاقد برچسب پلمپ شرکت ردتک، از تحویل گرفتن آن خودداری کنید.
بررسی کالا هنگام تحویل:
مشتری موظف است هنگام دریافت کالا از پست، چاپار، تیپاکس یا نماینده شرکت، به صورت کامل کالای دریافتی را از نظر ظاهری و سختافزاری بررسی کند.
در صورت آسیب یا نقص در کالا، گزارش لازم را ارائه دهد.
در صورتی که کالا در مسیر آسیب دیده یا مفقود شود، شرکت ردتک مسئولیتی ندارد و مشتری باید پیگیری حقوقی خود را از شرکت پستی انجام دهد.
هزینههای گارانتی:
هزینه رفت و برگشت کالا برای گارانتی (چه شامل گارانتی باشد یا نه) بر عهده مشتری است.
موارد خارج از گارانتی:
اتمام زمان تعیین شده در فاکتور
تغییرات ظاهری یا ضربخوردگی کالا
آسیب ناشی از آبخوردگی
نوسانات برق
استفاده نادرست از کالا
وجود ویروس یا مشکلات نرمافزاری
مسئولیت شرکت:
شرکت فقط مسئول سختافزار و قطعات است و هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات نرمافزاری، ویروسها یا بهم خوردن تنظیمات ندارد.
تمامی حقوق این مجموعه محفوظ است و در صورت نقض هر یک از بندهای فوق، مشتری حق هیچگونه شکایت ندارد.